DECK-TECH: Vládci osudu /noví/ (Standard)

 

Hlasy z maďarské strany mluvili už dříve jasně. Obávaný balíček se silným kombem v základu – Vládci osudu po příchodu edice Věčnost ještě posílí. Pojďme se tedy podívat, do čeho nám tento velice silný kombo balíček vykrystalizoval.

Vládci osudu (noví) (Standard)
   

Nemá asi moc smysl bavit se o základní synergii tohoto balíčku, kdo byl někdy na turnaji určitě se setkal s dobrodruhem, který proti němu tento oblíbený balíček hrál. V době kdy jsme poprvé tento balíček představili, zřejmě neměl v porovnání s ostatními balíčky konkurenci. Nyní však máme možností více, ale to je na trochu jiný článek. Nyní si ukážeme jak udělat z Vládců osudu smrtící kombo v ještě silnějším složení než v předchozí edici. Balíček nám navíc trochu zmodral.

Jako generál nám poslouží Terrgath, ale klidně můžeme použít i již osvědčeného Mulgana. Základ dále tvoří velmi dobře známé karty Crimson a Danielle Wildrose. Právě tyto dvě karty se výborně doplňují a tvoří jádro celého komba.

  

 

Ze zbylých vládců nás doplní Cyron, Sepitus a Pančocha, všichni mají skvělé schopnosti, které se nám budou velmi hodit. Hlavně jsou to ale vládci osudu, které si potřebujeme nalízat přes spektrální machinaci.

  

 

Druhou várku vládců tvoří neméně zajímavý Kurtz, Repro a Obrněný rytíř. Tito jsou v balíčku nováčky a je potřeba se s nimi nově naučit hrát. Všichni sem ale zapadají více než skvěle. Hlavně Kurtz zde udělá mnoho práce, protože si jej můžeme kdykoliv najít a do Crimsona zahodit a vytáhnout si Spektrální machinaci zpět, nebudeme tedy už závislí na tom, jestli si lízneme kartu vládce nebo ne.

  

 

To jde samozřejmě ruku v ruce s tím, že již nebudeme potřebovat tolik karet vládců osudu, ale naopak budeme potřebovat MNOHEM více karet, kterými se dokážeme ochránit, aby nám naše kombo nikdo nepřekazil. Proto je zde celá řada rušení v čele s nejcennější Silou silného. Tu doplní Síla slabého a Manová past, které už známe i z pravěké doby.

  

 

Novinkou a posílením pro tento balíček může dále být Nová generace, vize Iluzionární past a pokud se poštěstí, výborně zde bude fungovat Božská spravedlnost, kterou ale nebude lehké sehnat. S takovou hromadou rušení naše kombo prostě musí projít!

  

 

Na závěr samozřejmě karty na podporu v podobě Malého přání (insta Crimson), Spektrální machinace (klíčový kombo proliz) a Anihilace – ničení, které si poradí s čímkoliv a je manově nenáročné.

  

 

Tipy a triky:

  • Nejlepší tip je přečíst si všechny tipy a triky z předchozího článku zde: https://wastelands.cz/2018/01/26/deck-tech-vladci-osudu-standard/
  • Nezapomeňte hledat Kurtze a zahazovat ho pro Spektrální machinaci
  • Pokud Kurtze máte na ruce a nehodí se vám, odplyňte ho
  • Přemýšlejte nad rušením, které používáte. Vždy ho použijte tak, abyste získali aspoň drobnou výhodu
  • Verze s rušením je složitější na zahrání, ale ve finále je silnější a obranyschopnější než původní Vládci
  • Tento balíček není jednoduchý na hraní. Hrajte ho pořád dokola několik her denně proti různým konstrukcím. Když se ho naučíte ovládat v každé situaci, je to nejsilnější balíček v současné metě

 

Závěr. Jak již bylo dlouho dopředu avizováno, Vládci osudu jako konstrukce posílili a ne málo. Tento „upgrade“ ale dělá z balíčku mnohem nákladnější konstrukci, než byli před Věčností téměř „No-Rare“ vládci. Nyní zde máme spoustu vzácných karet a dokonce jednu ultra-vzácnou. Tento pokrok byl ale nevyhnutelný. Vládci se musí naučit bránit své kombo, protože s Věčností přibyla spousta karet, které toto kombo přeruší a zklikvidují. Uvidíme, kdo první s vylepšenými vládci přijde a jaký budou mít úspěch.

 

Děkuji za pozornost a těším se u dalšího dílu DECK-TECHu! 🙂

 

Decklist:

GENERÁL:  Terrgath

BUFA (3)
3x Božská spravedlnost

MODRÁ (4)
3x Kurtz
1x Iluzionární past

ŽLUTÁ (6)
3x Danielle Wildrose
3x Síla slabého

BÍLÁ (24)
3x Crimson
3x Cyron
3x Pančocha
3x Síla silného
3x Manová past
3x Spektrální machinace
2x Sepitus
2x Repro
2x Obrněný rytíř

HNĚDÁ (8)
3x Nová generace
3x Malé přání
2x Anihilace


Autor: Vladimír „Lados“ Šopík (redaktor)
S Wastelands začal už v době pravěké, a už tehdy ho naprosto uchvátila. Tak dlouho v sobě živil myšlenku znovu vydání hry, až se to nakonec podařilo. Z balíčků hraje nejraději složitější konstrukce, převážně kontrol. Jeho nejoblíbenějším formátem je však draft, ve kterém člověk zažije ojedinělé herní okamžiky. Má bohaté zkušenosti i s jinými karetními hrami, které zúročuje při vývoji a zdokonalování české verze Wastelands.