SPOILER: Věčnost – 12 Neobvyklých karet (2/5)


V druhém díle představovaní neobvyklých karet se podíváme na žlutou a fialovou. Tyto barvy nezklamaly a opět si budou držet velmi vysoký standard. Začínají se nám zde navíc rýsovat první adepti do formátu války bohů. Nebudeme tedy zdržovat a pojďme si rovnou nové karty představit.

Další karty na které se můžeme těšit:

Bouřkový obr

Imunita proti bleskům a elektřině. Pokud máš ve hře kartu generála nebo pravidelnice, obdrží schopnost létání.
+_: Úder blesku-5 (za každou tvou kartu obra nebo blesku na bojišti stojí tato schopnost o 1 KB méně).
#flavor#„Spustil se z nebes a vše ve svém okolí spálil na popel.” – Zu’lit

Silný bijec s vysokým počtem životů a imunitou bude určitě ozdobou nejednoho constructed, ale i limited balíčku. V kombinaci s ostatními obry v této edici nám díky němu možná vznikne zcela nový balíček „elektrických obrů“.

HODNOCENÍ:

 

 

 

Kvalitní náhrada

Odlož kartu z ruky na hřbitov: podívej se na vrchních 8 karet svého balíčku. Vezmi si jednu kartu do ruky, dvě odlož na hřbitov a zbylé karty zamíchej a polož na vrch, nebo spod svého balíčku.

Naprosto skvělá, ne-li dokonalá trikovací karta, která nám výrazně pomůže s tím, co si budeme (a chceme) lízat. Kde bude žlutá, je vysoce pravděpodobné, že bude i tato karta. V balíčku, který bude navíc hrát karty s podtypem vize, je to podle mě naprostá nezbytnost 🙂

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

Ochrnutí mozku

Přeruš kouzlo a ztrácíš 1_KB.
#flavor#„Přelstít mága může jenom další mág.” – Rughar, arcimág

Staré známé Ochrnutí mozku v novém kabátku s hezčím obrázkem. Do prvních kol je to jistě jedna z nejsilnějších reakcí a rušení. A jak víme, vše podstatné v této hře se odehrává vesměs v prvních třech kolech.

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

 

Okamžik okouzlení

Lízni si kartu.
1_KB: přeruš zdroj, který cíluje tvé očarování.
Obětuj Okamžik okouzlení: přeruš zdroj, který odkládá jedno nebo více tvých očarování na hřbitov.
#flavor#„Budeš mít jen jednu příležitost a když ji promeškáš, už se ti nikdy nevrátí.”

Další reprint s krásným obrázkem. Zatím se moc balíčků s očarováním nevyskytuje a tudíž ani potenciál této karty nebude příliš využíván. Do sideboardu si tuto kartu představit dovedeme.

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

Zavržený meonech

Létání.
Odlož Zavrženého meonecha ze svého hřbitova do nicoty: získáš 3_KB.
Zavrženého meonecha můžeš hrát jako kouzlo, pokud tak učiníš, vrať až dvě cílové karty z bojiště do ruky vlastníka.
Pokud nebyl Zavržený meonech odložen na hřbitov z bojiště, je odložen do nicoty.

Lehce nadprůměrný letec s poměrně vysokým ÚČ, který se nám po odložení na hřbitov z boje zaplatí. Uvidíme jestli pro něj někdo najde využití.

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

Zirri, mrzutá kočka

Po úspěšném vyložení ji můžeš přesunout pasivně do zálohy cílového protihráče. Nemůže být obětována.
Nevýhoda: Nemůže být označena za stavitele. Ve své přípravné fázi získáš o 3_KB méně.
Plynutí: Cílový protihráč ztrácí 3_KB.

Velmi silná karta, která může výrazně ovlivnit start hry. V chytře postaveném balíčku okolo této karty by mohla vzniknout velice hratelná konstrukce. Pokud se vám podaří vyložit dvě kočky v rané fázi hry, dost možná to bude pro protivníka znamenat konec hry.

HODNOCENÍ:

 

 

 

Zlatý tygr

Po úspěšném vyložení můžeš v tomto kole zahrát až 3 karty boha Fairlighta z ruky bez placení jejich vyvolávací ceny (podmínky k vyložení musí být splněny), přesuň Zlatého tygra pasivně do zálohy tvého protihráče, stává se jeho majitelem.

Jeho schopnost se sice jeví jako velmi silná a silná určitě je, nicméně není dostatečně dobrá na to, aby nám pomohla v pozdější fázi hry, kdy už nemáme co vykládat a líznout si tuto kartu pro nás může být spíše na obtíž. Do jednobarevného balíčku si však určitě cestu najde.

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

Orglingský konšel

Vyvolávací cena všech karet tvého protihráče, které nejsou orgling, je o 1_KB vyšší.
Pokud tvůj protihráč vykládá kartu z ruky, která není orgling, polož na Orglingského konšela žeton +1/+1.
#flavor#„Když se to prosimtě říká, se to prosimtě ví…” – Nafrněná

Zdražovací karta, které de facto zdražuje protihráči všechny karty o 1 KB. Tato karta se velice jednoduše stane pro protihráče trnem v patě. Navíc umí Orglinský konšel růst za každou kartu, kterou se pokusí protihráč vyložit. Do fialové určitě velmi dobrá karta.

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

Pavoučí strážný démon

Po úspěšném vyložení jsou všichni bojovníci, kteří mají jiného majitele, než je jejich vlastník, vráceny zpět vlastníkovi (pokud na nich byly vyloženy jiné karty, jsou odloženy na hřbitov). Permanenty nemohou změnit majitele. Pokud v tomto kole změnil jeden z tvých Thargodanů majitele, můžeš zaplatit 1_KB a najít si tuto kartu ve svém balíčku (tuto schopnost můžeš použít i když není Pavoučí strážný démon na bojišti, ale je ve tvém balíčku a jen jednou za kolo) a/nebo můžeš tuto kartu zahrát v hlavní fázi tvého protihráče.

Starý známý Pavoučí strážný démon umí i tentokráte bránit kartám ve změnění majitele. Tentokráte ještě s bonusem do thargodaního balčku. Jeho místo bude však spíše v sideboardu, protože jeho schopnost není obecně využitelná na cokoliv.

HODNOCENÍ:

 

 

 

Prokletý jestřáb

Létání.
(P): cílový protihráč ztrácí nebo získává tolik KB, aby měl stejně KB jako ty, poté ztrácí 2_KB. Pokud nemá žádné KB po použití této schopnosti, odlož až 3 karty z jeho hřbitova do nicoty.

Jeden z cyklu jestřábů, který umí ničit KB a zároveň čistit hřbitov od karet. Do sideboardu na jistotu a dost možná i do základní sestavy 🙂

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

Pulzátor prokletí

Místo placení _* můžeš obětovat 2 Ž.
Vrať si tvou kartu z bojiště na ruku: Přesuň Pulzátor prokletí cílovému protihráči, stává se jeho majitelem.
Nevýhoda: ve tvé přípravné fázi jsi zraněn za 4 Ž.

Karta, která pro efektivní využití bude vyžadovat vracení jedné vaší karty na ruku. Poté může začít „přetahovaná“ o tento předmět. Do balíčku, který pracuje s kartami, které aktivují své schopnosti po úspěšném vyložení si tento předmět dovedeme představit, za normálních okolností je v porovnání s ostatními kartami a schopnostmi silně nepoužitelná.

HODNOCENÍ:

 

 

 

Zlomení duše

 

Tuto kartu musíš hrát během vykládání bojovníka z ruky. Po úspěšném vyložení si zvol: získáš X KB, kde X je vyvolávací cena bojovníka a lízni si tolik karet, kolik má bojovník _*, nebo přeruš tohoto bojovníka.

Jedno z mnoha rušení, které v této edici vyjdou. Je skvělé, že toto rušení nám dává na výběr, která volba se bude hodit podle dané situace nejvíce. Na kvality Síly silného to asi nebude, ale přesto je to velmi povedené rušení bojovníků, které do této chvíle ve hře velmi chybělo.

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

Děkujeme za pozornost a těšíme se příště!