Autoři: Dani Zoltán, Makó Balázs, Tihor Miklós
Výroba: Dikó István
Copyright © 2020 Beholder Kft.
Ilustrátoři: Ashantye, Baross Ferenc, Benyó Máté, Berényi Szabolcs, Bodnár Balázs, Böjthe Csaba, Faragó Norbert, Farkas László, Fischer Tamás, Gőgös Károly, Havancsák Gyula, Károlyi József, Kiss Márton Gyula, Kohl Attila, Kovács Viktória, Lexa Klára, Lipták László, Lisica, Mayer László, Menyhárt Gábor, Nagy Zoltán, Ruzsinszki Zsolt, Szatmári Zsolt, Szász Gábor, Szügyi Gábor, Takács Péter Tamás, Tikos Péter, Varga András, Váradi János, Vida László, Zelenák Anikó.
Česká edice: Vladimír Šopík.
Na české verzi spolupracovali: Michael Alexa, Balázs Dömény, Tomáš Kuchta, Josef Lamplota, Jiří Řepecký, Michal Slivečka, Adam Seidler, Michal Tatárka a další.
Děkujeme všem, kteří se podíleli na vývoji české edice.
Odpovědný vydavatel:
Vladimír Šopík, Jiráskova 1018, 763 61 NAPAJEDLA, DIČ CZ8601304558, Česká republika
Telefon: +420 776 703 503
email: info@wastelands.cz
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně hry nebo pravidel, napište prosím na výše uvedený email. Kompletní knihu pravidel je možné zakoupit na www.wastelands.cz
POJMY A VÝRAZY VYSKYTUJÍCÍ SE VE HŘE
Obrana
Pokud tvůj protihráč začínal hru, můžeš hrát kartu s ikonou obrany v jeho prvním kole bez placení její vyvolávací ceny.
Nemůžeš hrát více karet s ikonou obrany, než kolik vyložil tvůj protihráč karet v prvním kole, ale pokud nehrál žádnou, můžeš stále 1 zahrát. Karty s ikonou obrany můžeš do hry vyložit, i když to jejich typ v protihráčově kole neumožňuje (např. bojovník, zaklínadlo, předmět…).
Korekce pravidel:
Vize
Pokud je na konci kola na bojišti karta s podtypem vize, její uživatel ji musí obětovat. Nikdo nezískává případný komponent (pokud není uvedeno jinak).
Aktivační nebo Samo-spouštěcí (angl. „triggered“) schopnost
Týká se hlavně nových piktogramů S, S1, S2, K, K1 atd. určujících kolikrát může být schopnost použita (resp. kolikrát se za kolo může spustit). Pokud není před dvojtečkou uvedeno nic dalšího a zároveň je uvedeno čím se schopnost samo-spouští, spouští se automaticky a v tomto případě nebere uživateli karty akci, ani nemění prioritu aktivního hráče.
Příklad: Svatyně nákazy (Zanův třesk) obsahuje samo-spouštěcí schopnost, díky které lze získat 2_KB nebo si líznout kartu. Tuto akci provádíte okamžitě kdy dojde ke „spuštění“ této schopnosti zničením jiné karty. Tato schopnost neupravuje prioritu ani nezabírá akci.
Příklad 2: Oživlá stavba (Souboj bohů) má jako druhou aktivační schopnost „K, 1_ZS: Cílový bojovník nebo hráč je zraněn za 2 Ž.“ Tuto schopnost je nutné aktivovat zaplacením 1 zanové střepiny. V tomto případě jde o schopnost aktivační, lze ji použít, pouze když máme prioritu a počítá se jako akce, po jejím vyhodnocení přechází priorita na stranu protihráče.
Vracení karty na ruku apod.
Nově pokud nebude na kartě konkrétně uvedeno odkud, vždy je myšleno pouze z bojiště (…na ruku apod.).
Příklad: Dobrosrdečný broug (Souboj bohů) má aktivační schopnost „1_KB: Vrať si tuto kartu na ruku.“ Je tedy myšleno výhradně z bojiště (nikoliv např. ze hřbitova, protože karty na hřbitově schopnosti nemají – pokud není uvedeno jinak).
Copyright © 2020 Beholder Kft.
Autoři české verze: Wastelands.cz