SPOILER: Věčnost – 12 Neobvyklých karet (3/5)


V třetím díle představování neobvyklých karet z edice Věčnost nám svou tvář odhalí černá v podobě boha Leaha a část karet bezbarvých. Dnes si tedy přijdou na své milovníci nemrtvých a zombíků 🙂

Tak co tam vyjde?:

Dekirda, smrtka

Létání.
(P), obětuj 2 Ž: cílový bojovník je zraněn za X+2 Ž, kde X je počet tvých KB.
Obětuj bojovníka: vyléčís si dvakrát tolik Ž, kolik byly aktuální Ž obětovaného bojovníka.
Obětuj Dekirdu: cílový hráč je zraněn za 5 Ž.
#flavor#„Smrt řeší všechny problémy. Kde není člověk není ani problém.” – Stalin

Dekirda umí obě věci najednou – zraňovat i léčit, když pro ni už nenajdeme využití, nebo budeme chtít dorazit soupeře, odstřelíme ji přímo do hráče za 5 Ž.

HODNOCENÍ:

 

 

 

Doorwalth

Létání.
Nevýhoda: pokud někdo úspěšně vyloží magii boha Raia, Elenios nebo Rhatt z ruky, je odložen na hřbitov.
#flavor#„Dobře mě poslouchejte, doktorko Jensonová. Teď vám píchnu allium sativum – česnek. Bude to bolet. A hodně.” – Abraham Whistler

Doorwalth je poměrně silný bijec, ale jeho nevýhoda je až příliš zásadní na to, aby byl použit do základních balíčků. V sideboardu proti některým barvám by mohl najít uplatnění..

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

Leahův velekněz

Pokud máš ve hře kartu Leaha obdrží létání.
Pokud máš po úspěšném vyložení ve hře kartu Leahův oltář nebo Leahův chrám, rozděl mezi své bojovníky 3 žetony síly.
(P), 1_KB: cílový bojovník nebo hráč je zraněn o tolik Ž, kolik máš ve hře, nebo na hřbitově Leahových bojovníků (hráče můžeš touto schopností zranit max. za 9 Ž).

Karta designována jednoznačně pro jednobarevný černý balíček. V čem jiném by také asi měl být Leahův velekněz dobrý, než v čistě černé konstrukci, že? S černou a křídly silný bude. Bez křídel a bez černé bude jen na jednu věc… 🙂

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

Morganova kletba

Cílový bojovník se přesune pasivně do zálohy. V přípravné fázi se nestává aktivním, nemůže být obětován a ztrácí všechny své schopnosti.
Na konci každého kola je majitel očarovaného bojovníka zraněn o tolik Ž, kolik KB v tomto kole utratil.
Trest: 3 Ž.

Pamatuje si někdo ještě na staré céčko Věčné omámení? Tak si představte něco 5x silnějšího a dostanete Morganovu kletbu. Skvělý černý disable na všechny typy potvor a k tomu zraňování do hráče. Touto kartou černá posílila mílovým skokem!

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

Obr smrti

[1]: aktivuj.
Pokud opouští bojiště, místo toho na něj polož žeton -1/-1 a polož ho pasivně do zálohy jeho vlastníka.
#flavor#„Pojďme raději skolit draka. Tam víme na čem jsme.” – první výprava královských zbrojnošů

Ne příliš zajímavý obr za 4 many, který se neustále vrací na bojiště, dokud není definitivně přemožen. Jeho cena je však příliš vysoká a nejsme si úplně jisti, jestli hráči, kteří budou zainteresováni do černé, nedají přednost bojovníkům, kteří toho umí přeci jen trochu více.

HODNOCENÍ:

 

 

 

Pradávný duch

Létání.
Pokud úspěšně vyložíš kartu bojovníka z ruky, polož na Pradávného ducha žeton síly (max. 3 za kolo).
#flavor#„Jeho síla roste s počtem duší v jeho okolí, jakmile se v jeho blízkosti objeví dostatek živých duší, stává se nezastavitelným.”

Pradávný duch je silná aggro karta. Jelikož ve Věčnosti vyjde pár zástupců bojovníků, kteří nebudou stát kouzelné body, nebo budou za nula KB, dokážeme si ho představit vyletět v prvním kole třeba s 1-2 silovými žetony a to je podle nás slušný začáteční tlak na soupeře.

HODNOCENÍ:

 

 

 

Stínochod

Anti-magie: 0. Anti-blokování: 5. Létání. Život: 1.
Pokud zraní hráče, polož na něj tolik žetonů esence, kolik zranění udělil.
Odstraň žeton esence: cílový vampýr nebo hráč je vyléčen o 2 Ž.

Stínochod bude opět spíše záležitostí vampýřího balíčku. Je sice nepřerušitelný a má schopnost Život: 1, ale aby mohl používat svou schopnost, je potřeba zranit protihráče. Schopnost Anti-blokování přijde vhod, pokud se konečně objeví balíčky založené na blokování. Uvidíme jak se osvědčí.

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

Vampýří zmije

Neviditelnost. Trest: 6 Ž.
Nevýhoda: Pokud zraní protihráče, jsi zraněn za 5 Ž.
Pokud bojovník útočí na Vampýří zmiji, vrátí se Vampýří zmije zpět do ruky vlastníka.

Zpracováním velmi originální karta, která bude dávat ohromné bomby do obou hráčů, uvidíme jestli najde uplatnění v nějakém z balíčků. Vzhledem ke schopnosti trest bude asi lepší tuto kartu přerušit 🙂

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

Lord strážce

Život: 2.
ÚČ všech bojovníků je 0, bez ohledu na ostatní zdroje, karty, schopnosti a žetony.
Nevýhoda: Kterýkoliv hráč může odložit tři karty bojovníků, nebo tři karty magie z ruky do nicoty a odložit Lorda strážce na hřbitov.

Karta, která má ambice vytvořit zcela nový typ balíčků zaměřených na jiné, než konvenční vítězství. Lorda strážce se navíc nebude jednoduché zbavit vzhledem k jeho dvěma, resp. třem životům.

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

Negativní sféra

Maximální životy tvého protihráče se nemůžou zvýšit.
Vyvolávací cena všech nemrtvých je o 1_KB nižší (min. 1_KB) a obdrží +1/+1.
Odlož dva nemrtvé ze svého hřbitova do nicoty: cílový permanent je odložen na hřbitov (tuto schopnost můžeš použít jednou za kolo).

Reprint sféry zaměřené na nemrtvé bojovníky. Zatím asi moc uplatnění v balíčcích nenajde vzhledem k nedostatku nemrtvých bojovníku v současném karetním poolu.

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

Pán ganoidů

Během hlavní fáze může jakýkoliv hráč obětovat 13 Ž a snížit svou maximální hranici životů o 13 a zrušit tuto kartu.
Všechny reakce na tvé ganoidy a magie, která cíluje tvé ganoidy stojí o 1_KB více.
Obětuj jednoho svého ganoida a odlož jej do nicoty: lízni si kartu, nebo si vezmi kartu ze svého hřbitova zpět do ruky (ve tvém kole, jednou za kolo).
2_KB: najdi si ve svém balíčku kartu Ganoidské mládě a vezmi si ji do ruky.

Tak co? Vznikne nyní plnohodnotný ganoidí balíček? My tomumoc neveříme… 🙁

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

Pozitivní sféra

Bojovníci nemůžou být odloženi na hřbitov jiným způsobem, než že jejich Ž klesnou pod 1 Ž.
Zraňující zdroje způsobují o 1 zranění méně. Léčící zdroje léčí o 2 Ž více.

Reprint léčivé sféry. Myslíme si, že se velmi povedl a už se těšíme na léčivé balíčky, které budou jistě zcela originální a mohli by přinést nějaký svěží vítr do současných konstrukcí.

HODNOCENÍ:

 

 

 

 

 

Děkujeme za pozornost a těšíme se příště!