Errata

Archaix 
Edice: Vládce osudu
Formáty: Všechny limited.
Ban platný od: 5. 2. 2018

 

 

 

 

Bufův kodex 
Edice: Věčnost
Errata: Anti-magie: 0. V balíčku můžeš mít až 5 kopií této karty. Nikdo nemůže používat schopnosti, které nahrazují placení vyvolávací ceny. Vyvolávací cena veškeré magie, která je hrána jako reakce a její vyvolávací cena je 3_KB a méně je o +3_KB vyšší. Každý hráč se nemůže pokusit vyložit více než jednu kartu z ruky za kolo v prních pěti kolech. 
1_KB, obětuj: lízni si kartu (tuto schopnost můžeš použít od 5. kola).

Bufův kodex umožňuje pouze 1 pokus o vyložení karty pro každého hráče v jednom kole prvních pět kol.

 

Crimson 
Edice: Vládce osudu
Formáty: No-Rare.
Ban platný od: 22. 10. 2018

 

 

 

 

Katalizátor 
Edice: Vládce osudu
Errata: Přichází do hry aktivní. Obětuj: přeruš kartu s vyvolávací cenou 0. Pokud označíš svého bojovníka jako stavitele, získáš 2_VP a lízneš si kartu (tuto schopnost můžeš použít jen jednou za kolo).

Katalizátor nyní přeruší jakoukoliv kartu za 0, nejen kartu magie.

 

 

 

Kritanoidský čaroděj 
Edice: Vládce osudu
Errata: Pokud někdo úspěšně zahraje kartu magie z ruky, obdrží Kritanoidský čaroděj žeton síly (maximálně 2 za kolo).

Čaroděj dostane silový žeton pouze za úspěšně zahrané karty magie (za ty, které byly přerušeny žeton síly nedostane).

 

 

Leahův velekněz 
Edice: Věčnost
Errata: Pokud máš ve hře další kartu Leaha obdrží létání. Pokud máš po úspěšném vyložení ve hře kartu Leahův oltář nebo Leahův chrám, rozděl mezi své bojovníky 3 žetony síly.
(P), 1_KB: cílový bojovník nebo hráč je zraněn o tolik Ž, kolik máš ve hře, nebo na hřbitově Leahových bojovníků (hráče můžeš touto schopností zranit max. za 9 Ž).

Pokud máš ve hře další kartu boha Leaha (kromě něj samotného) obdrží schopnost létání (a může být případně vyložen aktivně). Pokud nemáš, schopnost létání nemá.

 

Lord strážce 
Edice: Věčnost
Formáty: No-Rare.
Ban platný od: 22. 10. 2018

 

 

 

 

Manakorál 
Edice: Legendy
Formáty: Božské spojenectví, Válka bohů.
Ban platný od: 22. 10. 2018

 

 

 

 

Ničení mysli 
Edice: Vládce osudu
Formáty: Všechny constructed.
Ban platný od: 5. 2. 2018

 

 

 

 

Obětní beránek 
Edice: Vládce osudu
Formáty: No-Rare, Allcommon.
Ban platný od: 22. 10. 2018


Errata: Obětuj svou kartu bojovníka, která na sobě nemá žeton jedu: cílový hráč je zraněn za 2 Ž. Tuto schopnost můžeš použít jako reakci.

Do Obětního beránka již nelze obětovat žetony bojovníků.

 

Okamžik spravedlnosti 
Edice: Věčnost
Errata: Tuto kartu můžeš zahrát pouze v případě, že ti protihráč v tomto nebo v minulém kole zničil nebo ukradl všechny tvé KB nebo získal kolo nebo KB navíc svým zdrojem. Tento protihráč ztrácí všechny své KB, můžeš odložit cílovou kartu na hřbitov a musí obětovat tolik bojovníků, aby jich neměl více než ty.

Okamžik nyní funguje i v případě, že protihráč získal KB svým zdrojem (vč. žetonů síly = zdroj), ne pouze pokud ti je zničí nebo ukradne.

 

Oslabení jedince 
Edice: Vládce osudu
Errata: Cílová karta je odložena na hřbitov.
Majitel zničené karty může prohledat svůj balíček. Pokud má v balíčku kartu se stejným názvem, může ji vyložit aktivně na bojiště (její schopnost po vyložení se nespustí). Pokud tuto kartu nemá, lízni si kartu na konci kola.

Oslabení jedince nyní „vyloží“ kartu do hry. Její případná schopnost „po vyložení“ se ale nespustí.

 

Písečný drak 
Edice: Vládce osudu
Errata: Nemůže být přerušen kartami, jejichž vyvolávací cena je v okamžik vyložení 0. Létání. Po úspěšném vyložení se podívej do ruky protihráče. Pouštní drak obdrží žeton síly za každou kartu s vyvolávací cenou 3 a méně na ruce tvého protihráče (maximálně 3). Pokud na sobě nemá žádný žeton síly, obdrží schopnost Ohnivý dech-3.

Draka nyní nelze přerušit např. ani Sílou silného, ale také všemi ostatními rušeními, které mají zákl. vyv. cenu sníženou nějakým způsobem na 0 (pozor, snížit na 0 neznamená nahradit vyvolávací cenu!).

 

Svůdné pokušení 
Edice: Vládce osudu
Errata: podtyp je očarování permanentu

Svůdné pokušení se nyní jako očarování permanentu vykládá přímo na očarovanou kartu.

 

 

 

Terrgath 
Edice: Vládce osudu
Errata: Začínáš hru s pěti kartami. Na začátku hry máš o 2 maximální Ž méně. Polož 2 žetony na Terrgatha. 
1_KB, odstraň dva žetony z Terrgatha: odlož cílovou kartu z libovolného hřbitova do nicoty. 
Odstraň (jeden) žeton z Terrgatha jako reakci: přeruš cílovou aktivační schopnost velitele hordy, nebo přeruš schopnost karty generála, která vykládá kartu do hry.
Nevýhoda: Nemůžeš obětovat Terrgatha.

Terrgath nově umí dvakrát zdarma přerušit schopnost protihráčova generála a nebo 1x za 1 KB odložit kartu ze hřbitova do nicoty.

 

Znalost popravování 
Edice: Vládce osudu
Errata: Pokud alespoň jeden tvůj bojovník zranil protihráče útokem ve tvé útočné fázi, hoď kostkou za každý bod této odbornosti. Pokud je hod roven nebo vyšší počtu životů tvého protihráče, okamžitě vyhráváš hru.
2_VP: Cílový bojovník obdrží neviditelnost do konce kola.

Bojovník musí zranit protihráče útokem nebo bojovou schopností. Zdroje se do této podmínky nepočítají.

 

Ztráta důvěry 
Edice: Věčnost
Errata: Blokování: 1. Tuto kartu můžeš zahrát pouze v případě, že máš na bojišti permanent s vyvolávací cenou 2 a více. Všechny karty na bojišti jsou odloženy na hřbitov, uživatel karty může tomuto efektu zabránit zaplacením její vyvolávací ceny v KB. Plynutí: Blokování: 2.

Tomuto efektu může zabránit uživatel karty (ten kdo ji má pod svou kontrolou), nikoliv vlastník (ten kdo kartu vlastní a začínal s ní v balíčku).

 

 


Staré karty

Magické odzbrojení 
Edice: Chara-dinův návrat
Formáty: Všechny.
Ban platný od: 27. 3. 2018

 

 

 

Mozkové přepětí 
Edice: Základní sada
Errata: V tomto kole se počítá každá tvá karta odbornosti jako dvojitá. Mozkové přepětí můžeš zahrát pouze jednou za kolo.

Nelze hrát více než jednu kartu Mozkové přepětí za kolo.

 

 

Předpokládané riziko 
Edice: Sféry existence
Errata: Cílový hráč si může líznout až tři karty. Vynecháš své příští kolo. Předpokládané riziko můžeš zahrát pouze jednou za kolo.

Nelze hrát více než jednu kartu Předpokládané riziko za kolo.

 

 

Síla pěstí 
Edice: Základní sada
Errata: Vyvolávací cena je X KB. Cílový bojovník obdrží do konce kola +X k ÚČ, kde X může být maximálně 5.

Síla pěstí nezraňuje bojovníka o Ž, ale přidává k útočnému číslu.

 

 

Soustředění energie 
Edice: Chara-dinův návrat
Errata: Tuto kartu můžeš vyložit pouze v případě, že obětuješ jeden komponent a jeden Ž. Cílový hráč nebo bojovník je zraněn o 3 Ž.

Podmínkou pro vyložení Soustředění energie je zaplacení jednoho komponentu a obětování 1 Ž.

 

 

Zlodějské oko 
Edice: Základní sada
Errata: Vyvolávací cena této karty je 1 KB.

Vyvolávací cena je 1 KB, nikoliv 1+X.