DECK-TECH: Hokus pokus (NO-RARE)

 

Nazdar Wastelandeři.

Dneska bych se rád pochlubil svým prvním DECK-TECHEM, konkrétně nastíním svůj balíček z NO-RARE turnaje, kterého jsem se zúčastnil 3.11.2018 v Třinci. Neoficiálně jsem nazýval tento balíček EXPERIMENT, pro trochu legrace bych ho ale nazval HOKUS POKUS 🙂

HOKUS POKUS (NO-RARE)
   

Základní myšlenkou tohoto balíku bylo, abych dostal do hry za co nejméně KB silné bojovníky. Ale nešlo jen o ÚČ a Ž, ale také o další schopnosti bojovníků, které by se mohly hodit. Už dlouho jsem házel očko po kartě Lohd Havenův mazlíček. Proto jsem si dal tu práci a hledal jsem karty, proti kterým má Mazlik imunitu. K mému překvapení se jednalo o většinu karet rušení až na pár výjimek. Napadá mě například Explodující kometa a Zlomení duše. Proti Kometě a všeobecně všem kartám ohnivé magie výborně funguje Vodní mistr, který při vyložení vyléčí, proto jsem přidal i jeho.

  

Protože se ve většině balíků objevuje kombo Similská nemluvňata a Háj Matky země, byl mou další volbou Ongoliant. Ten umí bořit stavby a ještě zranit protihráče, v případě Háje za 6 životů. Do hry přichází aktivní a se svým 4/3 není zrovna papírák. Ze stejné stáje boha Tharra mě zaujal Rubínový vládce osudu, který, když je pasivní, vyboostuje zbytek bojovníků. V případě, že se nám ho nepodaří dostat do hry, máme v záloze ještě Adamantiový dráp, Hněv ongoliantů a Statečnost. Zmiňovaná kouzla nám dokonce umožní líznout si kartu na konci kola, což v případě Statečnosti za 0 KB není k zahození.

  

Abych měl dostatek KB, přidal jsem modrou barvu bohyně Elenios a její Nápoj energie, jako posílení svých bojovníků jsem si zvolil Výhodu překvapení, přes kterou se dá i líznout. Chronobrouk, který soupeři neumožní vykládat aktivní bojovníky není k zahození, k tomu jsem přihodil i bijce v podobě Obřího jestřába. Dále nesměla chybět jedna hodně zajímavá modrá karta, kterou bez pochyb Palác zázraků je. Záleží samozřejmě na hodu kostkou, ale každá z možností je výborná. Odložení karty na hřbitov, přerušení karty magie nebo zranění/léčení hráče. Rázem se balík stává univerzálním a připraveným na vše, přesně tak, jak pravil můj kamarád a „testovací panák“ Zdenda Urban.

  

Z červené barvy jsem použil Epitaf čísel, kouzelné body generující Odměnu za plodnost a Ohnivou piruetu pro případ, že bych potřeboval rušit magii. A její Plynutí taky není špatné. To vše jsem okořenil „nezvyklou“ kombinací Háje a Nemluvňat a přidal Vodoucha jako bijce. Celé to zaštítil generál Magirox, který umí šikovně generovat Kostlivce nekromanty, když zrovna nemáte na ruce bojovníka nebo jich máte pro změnu spoustu na hřbitově.

V ideálním případě bych rád na první ruku měl například Odměnu za plodnost. Za její přítomnosti si vygeneruju Kostlivce přes Magiroxe a získám 1KB. Za tento bod vyložím Similská nemluvňata a hned získám 3KB. Už bych chtěl moc, ale postavit si ještě Háj, to by byla paráda. A pak už se fantazii meze nekladou a můžu vykládat létající bojovníky jak vzteklý 🙂

Decklist:

GENERÁL:  Magirox

MODRÁ (11)
2x Chronobrouk
3x Nápoj energie
2x Obří jestřáb
2x Palác zázraků
2x Výhoda překvapení

ČERVENÁ (7)
2x Epitaf čísel
3x Odměna za plodnost
2x Ohnivá pirueta

ZELENÁ (15)
3x Háj Matky země
3x Lohd Havenův mazlíček
3x Similská nemluvňata
3x Vodní mistr
3x Vodouch

HNĚDÁ (13)
2x Adamantiový dráp
2x Hněv ongoliantů
3x Ongoliant
3x Rubínový vládce osudu
3x Statečnost

Hraní zdar! 🙂

 


Zdeněk „Pérák“ Duchek (redaktor)
Wastelands ho zasáhly jako malého chlapce, z kterého postupem času vyrostl. Ovšem myšlenky a vzpomínky na Zemi Přeživších ho neopustily ani v průběhu mnoha let. A když se dozvěděl, že jsou Wastelands zpět, neváhal a opět se vydal do nehostinného světa za novými dobrodružstvími. Rád hraje složitější konstrukce, někdy se ale jedná o takové kombinace, že jaderná fyzika vedle nich vypadá jako dětská hra a pravděpodobnost úspěchu se blíží nule.